סטייק אנטריקוט ערך תזונתי

זה נכון שבשר אדום נקשר לבניית שרירים, אך בריאות הלב הוא נושא שמטריד המון אנשים בכל מה שקשור לבשר אדום וההשפעות שלו על גוף האדם. כל מה שרציתם לדעת על הערך התזונתי של סטייק אנטריקוט.

כל מה שרציתם לדעת על הערך התזונתי שמעניק סטייק אנטריקוט לגוף שלכם!

סטייק אנטריקוט יכול לספק לגופכם יתרונות רבים שיענו על הצרכים התזונתיים שלכם. החלפת אכילת הבשר המעובד באכילת סטייק אנטריקוט טרי הוא צעד משמעותי לשיפור הרגלי האכילה שלכם.

סטייק אנטריקוט הוא מקור חלבון מצויין לגופך. כאמור, מחקרים מעידים על כך שצריכה של בשר לא מעובד כמו סטייק בריאה משמעותית לגוך מאשר צריכת בשר מעובד.

כמה עובדות חשובות שאולי לא ידעתם על אכילת סטייק אנטריקוט:

1. מפחית את בזבוז השרירים – מחלת הסרקופניה היא מחלת אובדן שרירים טבעית שמתחילה להשפיע עם הגיל. אובדן השרירים מעלה את הסיכון לפציעות ולהפחתת העצמאות לקשישים. מחקרים מראים כי צריכת חלבון מן החי עוזרת לשימור גבוה של מסת השריר. ותפקוד יום יומי טוב יותר גם אצל אנשים שלא מתאמנים.

2. חיזוק המערכת החיסונית- סטייק אנטריקוט מכיל חלבון ואבץ. אלה חומרים חיוניים לשמירה וחיזוק המערכת החיסונית.

3. מוריד את הסיכון לאנמיה – סטייק אנטריקוט מכיל ברזל וויטמין B12 החיוניים למניעת אנמיה. אנמיה כוללת עייפות.  סחרחורות. קוצר נשימה. חיוורון. כאבי ראש כו'. כדי להימנע מכך, יש לצרוך מזון עשיר בברזל.

4. תפקוד לב טוב יותר – למרות כל מה שחושבים, בשר אדום אינו הגורם למחלות לב. מחקרים מעידים שיש סכנה גדולה יותר ללב מצריכה של בשר מעובד מאשר מבשר טרי. שמור על איזון בין צריכת הסטייקים לבין צריכת הפירות והירקות על מנת  להפחית את הסיכונים למחלות לב.

סטייק אדום ערכים תזונתיים – קלוריות 179, שומן 7.6, נתרן 60 מ"ג, פחמימות 0 ג' , סיבים 0 ג', סוכרים 0 ג' וחלבון 26 ג'.

סטייק אנטריקוט
סטייק אנטריקוט. צילום: pixabay

שתף

פוסטים נוספים

סלוף

חגיגת מתכוני שף עם "אחוה"

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה והחלוה המובילה בישראל, בשיתוף עם השף עומר מילר ("טעים אש"), מגישים מתכון נפלא למנה שישראלים אוהבים:

שוק מחנה יהודה

מסעדת 'חלאתי' במחנה יהודה

אחרי שעברו הסבת מקצוע בעקבות משבר הקורונה והקימו בביתם עסק קטן ומצליח של אפיית חלות, בני הזוג אמרי משה ותאיר